Clubhelden!

Vrijwilligers zijn de onmisbare schakels voor onze mooie vereniging! Elke vrijwilliger draagt bij aan het voortbestaan van de vereniging en zorgt er dus voor dat onze leden van jong tot oud plezier kunnen beleven aan het voetbal.

Draag je steentje bij aan onze vereniging, toon je betrokkenheid en sluit aan op vrijdagavond 24 mei om 20:00uur bij onze vrijwilligersmarkt! Zie hieronder een greep van de vrijwilligerstaken waarvoor nog aanvulling wordt gezocht.

Een vereniging ben je samen!

Ben je verhinderd maar heb je zeker interesse om een steentje bij te dragen? Stuur een mail naar [email protected]

Een greep uit de vrijwilligerstaken:

Media team:

Sponsorcommissie: