Kleding

In 2021 is er voor de hele vereniging een uniek wedstrijdtenue ontworpen. Het Hummel shirt met sublimatie bedrukking en hoge slijtvastheid heeft unieke accenten en is mede mogelijk gemaakt door Horsten Meubelen en VoetbalDirect.

De clubshop van V.V. Waspik vind je bij VoetbalDirect. V.V. Waspik en VoetbalDirect hebben sinds 2020 een samenwerking, waardoor leden van de vereniging tegen scherpe kortingen (eenvoudig) trainingskleding kunnen bestellen via de VoetbalDirect website. De collectie van V.V. Waspik bestaat uit Hummel kleding en accessoires met het Waspik clublogo.

Graag aandacht voor het volgende:

• Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw tenue. Aan het eind van het seizoen dien je het weer bij de club in te leveren.
  • Wedstrijdtenue (inclusief bedrukte sokken) gebruik je alleen op wedstrijddagen.
  • Sponsoruitingen met uitzondering van het wedstrijdtenue zijn mogelijk en toegestaan.
  • Heb je vragen over de kleding, stuur dan een mail naar [email protected].
  • Het volledige protocol - kleding 2021 met wasvoorschriften etc. kun je hier vinden.
  • Webshop V.V. Waspik ⇢ www.voetbaldirect.nl/amateurverenigingen/vv-waspik

Webshop.png