Waspik en Voetbaldirect.nl gaan voor spectaculaire samenwerking

19 mei 2021 21:15

Voetbalvereniging Waspik en Voetbaldirect (voorheen Sportshop.com) slaan de handen opnieuw ineen en continueren zo de goede samenwerking van de afgelopen jaren. Maar dit is niet alles… Op dit moment zijn we bezig met special design Hummel wedstrijdtenues voor de hele vereniging!

Deze week wordt de laatste hand gelegd aan diverse teamwear ideeën. Designs die wij snel met jullie zullen delen en waar jij als lid op jouw favoriete tricot kunt stemmen. Omdat we het logo een prominente plaats willen bieden, onderzoeken wij de mogelijkheid om ons logo aan te passen en of te restylen. Ook hier is jullie input (d.m.v. een poll op de website) van harte welkom.

Medio augustus wordt er een volledig nieuwe v.v. Waspik webshop gelanceerd. Tegen scherpe ledenkorting scoor jij een trainingspak of diverse accessoires. Stay Tuned!