Het wassen van tenues en wedstrijd-kleding

5 januari 2021 15:30

Schone kleedkamers, een frisse en opgeruimde kantine, gewassen wedstrijdtenues, het lijkt allemaal (zo) vanzelfsprekend. Werkzaamheden die normaliter elk weekend terug komen! Om een toekomstig-bestendig beleid te bepalen, vragen wij jouw hulp en mening.

Huidige situatie
Op dit moment worden wedstrijdtenues (senioren) gewassen door een externe partij. Wedstrijdtenues van jeugdleden worden door begeleiders/ouders gewassen. Door een explosieve stijging van de kosten zijn wij - het bestuur op zoek naar alternatieve mogelijkheden. Het vinden van een geschikte externe partner is lastig gebleken.

Mogelijkheden
Van de tekentafel komen nu de ideeën om een eigen wasruimte in te richten. Uiteraard heb je hier mensen/begeleiders voor nodig (die tegen een vergoeding) deze wasruimte beheren? Wellicht dienen alle leden het tenue zelf mee naar huis te nemen? Of worden de teams geacht dit als team op te lossen? Kortom, wat vinden onze leden? Zijn er nog ideeën, suggesties of aanmeldingen? Stuur een email naar [email protected]