Nieuwe maatregelen treffen amateurvoetbal hard

14 oktober 2020 15:30

Het kabinet heeft nieuwe coronamaatregelen aangekondigd, om het aantal besmettingen terug te dringen. Daarbij wordt ook het amateurvoetbal hard geraakt. Voetbalvereniging Waspik volgt het beleid van de KNVB en zal de ontwikkelingen en maatregelen nauwlettend in de gaten houden. Het betreft op dit moment de volgende maatregelen:

• Alle amateurcompetities worden stilgelegd.
  • Boven de 18 jaar mag alleen individueel worden gesport, of in teamverband met maximaal vier personen.
  • Kinderen tot 18 jaar mogen sporten in teamverband; onderlinge wedstrijden met team van eigen club is toegestaan.
  • Sportkantines, douches en kleedkamers zijn gesloten.