Voorzitter Cees Gijsman neemt afscheid

8 september 2020 20:15

Na 12 jaar heeft Cees Gijsman afscheid genomen als bestuursvoorzitter van Voetbalvereniging Waspik. Tijdens de Algemene Ledenvergadering, op vrijdag 28 augustus werd uitgebreid stil gestaan bij het enthousiasme en de bevlogenheid van Cees gedurende zijn jaren als voorzitter. Tot slot werd een trotse Gijsman benoemd tot erelid van onze vereniging.

In 2008 werd Cees door de klusploeg naar voren geschoven om de kar te trekken. Waspik had immers al 9 (!) jaar een interim-voorzitter. Als voorzitter hoef je niet eens zo veel te doen, als je de juiste mensen maar om je heen verzamelt, citeerde Voetbaljournaal in 2019. Cees liet zich dan ook overal binnen de club, zien en horen. Graag wil Cees iedereen nogmaals bedanken voor de fijne samenwerking, lovende woorden en momenten samen op Sportpark Elzenhage; blauw en wit zijn de kleuren!

Door het aftreden van Cees werd er gezocht naar een nieuwe voorzitter. Voor deze functie stelde Edwin van Dongen (voorheen in de functie van penningmeester) zich verkiesbaar. Tijdens de ALV kon Edwin rekenen op de unanieme steun van de aanwezige leden. Coen Smits, nieuwe penningmeester en Michael van Seeters maken het nieuwe plaatje (lees: bestuur) compleet.

F7B6504C-06C9-4A5D-8348-E56EAFCD6327.jpeg

Voorzitter v.v Waspik - Cees Gijsman 2008-2020