Update: nogmaals de corona basisregels op één rij

15 augustus 2020 11:00

Het seizoen 2020/'21 staat voor de deur. Nogmaals willen wij u wijzen op de corona basismaatregelen. Vragen en of opmerkingen? Jos van Boxel (0650626234), Edwin van Dongen (0652857489), Jan Fitters (0639271937) en Jan Verschuren (0646192420) zijn hiervoor beschikbaar.

Update #4

1. Corona protocol leden
  2. Corona protocol bezoekers
  3. Corona protocol kantine

Update #3

1. Heb je klachten die kunnen passen bij het nieuwe coronavirus? Maak dan een afspraak om je te laten testen.
  2. Blijf thuis tot de uitslag bekend is!
    Als je ook koorts hebt of benauwd bent, dan blijven ook je huisgenoten thuis tot de uitslag van de test bekend is.
  3. Als blijkt dat je op dat moment geen infectie met het coronavirus hebt, mogen jij en je huisgenoten weer naar buiten.
  4. Als blijkt dat je wel het virus hebt, blijven jij en je huisgenoten thuis.
    De GGD zal je vertellen wat jij en de mensen om je heen moeten doen.
  5. Informeer in alle gevallen de vereniging!

Update #2

Op zaterdag 29 augustus starten de eerste officiële bekerwedstrijden. Omdat we nog niet van het COVID 19 virus af zijn, is het van essentieel belang dat we rekening houden met elkaar!

1. Onze kantine heeft een beperkt aantal zitplaatsen. In de kantine is een zitplaats verplicht.
  2. Het afhalen van dranken en etenswaren is mogelijk en toegestaan.
  3. In de kantine geldt een registratieplicht.
    Bezoekers werken hier vrijwillig aan mee en kunnen de toegang niet geweigerd worden als ze dit niet willen.
  4. Op wedstrijddagen is er de mogelijkheid tot omkleden en douchen. Regel blijft: houd voldoende afstand!
    Tijdens trainingen blijft de kleedgelegenheid voorlopig gesloten.
  5. Op zaterdag en zondag (tijdens wedstrijden) zijn toeschouwers (natuurlijk op gepaste afstand van elkaar) toegestaan.
    Tijdens trainingen is dit niet toegestaan.

Update #1

1. Heb je gezondheidsklachten? Blijf thuis.
  2. Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop.
  3. Op het gehele sportpark geldt 1,5 meter afstand voor 18 jaar en ouder.
  4. De 1,5 meter afstand is van toepassing in alle faciliteiten; kantine, kleedkamers, douches, dug-outs, en tijdens warming up.
  5. Ook voor toeschouwers geldt 1,5 meter afstand.
  6. Zorg ervoor dat je buiten de noodzakelijke sport gerelateerde contactmomenten geen fysiek contact hebt.