Waspik voegt vertrouwenspersoon toe aan organisatie

6 juli 2020 10:45

V.V. Waspik wil een veilige voetbalvereniging zijn waar iedereen zich thuis voelt en waar op een fijne manier met elkaar gesport wordt. De vereniging wil er alles aan doen om pesten, seksuele intimidatie, discriminatie, agressie en geweld te voorkomen. Het bestuur, trainers en begeleiders zijn alert op signalen en zullen hiernaar handelen.

Toch kan het voorkomen dat er zaken gebeuren waar een lid van de vereniging niet blij mee is. Hij of zij kan dit bespreken met de trainer of een bestuurslid. Soms is deze stap te groot en kan een vertrouwenspersoon ingeschakeld worden. Een vertrouwenspersoon werkt onafhankelijk en zal alles wat besproken wordt vertrouwelijk behandelen. Het bestuur van v.v. Waspik heeft Cecilia Snels-Reuvers bereid gevonden om deze taak te vervullen. Je kunt haar bereiken middels het volgende emailadres: [email protected]

Meer informatie: vertrouwenspersoon v.v. Waspik