Oproep: de jeugd is de toekomst van de vereniging

14 mei 2020 10:15

Inmiddels zijn de voorbereidingen voor het seizoen 2020/’21 in volle gang. De technische commissie (TC) is bezig om de jaarlijkse puzzel inzichtelijk te maken en zal het definitieve plaatje z.s.m. communiceren. Helaas moeten we nu al concluderen dat er voor aankomend seizoen een zorgwekkend tekort aan enthousiaste jeugdtrainers en jeugdleiders ontstaat.

Het is al veel vaker gesteld: Nederland is een merkwaardig sportland, we hebben ongeveer 17 miljoen bondscoaches die het allemaal beter weten. Kortom: verzilver deze kans en help onze jeugd aan enthousiaste begeleiding. Ideeën, tips en of aanmeldingen zijn van harte welkom, Jos van Boxel (email) informeert u vrijblijvend diverse mogelijkheden.