Ambitieuze assistent trainer-coach selectie gezocht

22 maart 2020 14:45

Aan de samenwerking tussen Waspik en Cor Pruijssers (Waspik 2) komt aan het einde van dit seizoen een einde. Voor het seizoen 2020/2021 is Voetbalvereniging Waspik daarom op zoek naar een gedreven assistent trainer-coach selectie. Samen met hoofdtrainer Eugène van der Heijden ben je verantwoordelijk voor de trainingen op dinsdag en donderdag en het begeleiden en coachen van het 2e elftal op zondag.

Het 2e elftal van de vereniging dat uitkomt in de top van de reserve 2e klasse is een team met veel jonge spelers. Wij zoeken voor deze vacature dan ook een gedreven trainer-coach die zich als doel stelt dit team als geheel, maar ook de individuele speler, naar een hoger niveau te brengen.

Taken:

• Het coachen en begeleiden van het 2e elftal op wedstrijddagen;
  • Het samen met de hoofdtrainer verzorgen van de trainingen op dinsdag- en donderdagavond;
  • Actief motiveren en begeleiden van spelers, schakel tussen 1e elftal en JO19.

Profiel:

• Je bent communicatief vaardig en je hebt een duidelijke visie;
  • Affiniteit met zowel jeugdige (18/19 jarigen) als volwassen spelers;
  • Je kunt goed samenwerken, met name met de hoofdtrainer en de begeleidende staf;
  • Betrokkenheid bij en enthousiasme voor de vereniging;
  • Oog voor de cultuur van onze vereniging.

Voor interesse en of vragen kun je contact opnemen met:

Jan Fitters - Technisch coördinator
Telefoon: 06 39 27 19 37