Uitnodiging: Samen zijn wij een vereniging!

22 januari 2020 20:15

Enkele jaren geleden en aan het begin van dit seizoen hebben wij de leden gevraagd na te denken over de toekomst van onze vereniging en de verantwoordelijkheden die daar bij horen. Graag wil het bestuur hier een vervolg aan geven door middel van een brainstormavond in onze kantine. Noteer de datum in je agenda en laat je mening en ideeën horen.

De avond wordt georganiseerd op vrijdag 14-02-2020 om 20.00 uur in ons clubhuis.

Het volgende is de bedoeling:

• We nemen de samenvatting van de brainstormavond (in 2016) als uitgangspunt om met elkaar in gesprek te gaan.
  • We maken de uitgangspunten concreet en stellen samen vast, wat realiseerbaar is.

Hoe meer leden op deze avond aanwezig zijn, des te beter kunnen we samen de verantwoordelijkheid voor onze club dragen.

We hopen dan ook op een grote opkomst!

Met vriendelijke groet,

Cees Gijsman,