Indelingen jeugd - voorjaar 2020 nu bekend

17 januari 2020 17:00

De klassenindelingen van jeugdteams voor het voorjaar 2020 zijn bekend. Deze indelingen zijn tot stand gekomen op basis van de eindstanden van de najaarsreeks 2019, inclusief zwaarwegende verzoeken van verenigingen. De poule-indeling wordt op 13 januari vrijgegeven en het wedstrijdprogramma op 17 januari.

Alles staat dan vermeld op voetbal.nl, in Sportlink Club en op onze website. Onder het kopje "teams" kun je alle indelingen, standen, uitslagen en het programma per team vinden. Na de eerste twee speelrondes worden alle competities uit de B-categorie gecheckt op gelijkwaardigheid. Bij grote uitslagen worden teams dan eventueel nog een klasse hoger of lager ingedeeld (indien mogelijk). Dit gebeurt nu proactief, mailen is dan niet meer nodig.

Voor clubs is het mogelijk om zelf wedstrijden te verplaatsen zonder tussenkomst van de KNVB. Naast het verplaatsen van de datum en/of tijd kunnen de wedstrijden ook verplaatst worden naar het terrein van de tegenstander. Meer informatie bij Ad van der Pluijm en Jos van Boxel.