Waspik maakt opvolger vertrekkende Emiel Heefer bekend

13 januari 2024 18:30

BREAKING: Emiel Heefer en v.v. Waspik gaan aan het einde van dit seizoen uit elkaar. De oefenmeester uit Tilburg en het bestuur hebben dit in goed onderling overleg besloten. Emiel is op dit moment bezig aan zijn derde seizoen in Waspikse dienst, waar het volop in de race is voor promotie naar de derde klasse. “Aan deze doelstelling verandert door deze keuzes niets”.

Er is nog meer nieuws uit Waspik, waar de beleidsbepalers kiezen voor een trainer uit de eigen gelederen. Rob IJpelaar, nu nog assistent-trainer bij de club, schuift door naar de positie van hoofdtrainer. “Rob is een kind van de club. Hij heeft zelf jarenlang in het eerste gespeeld en was hoofdcoach in de hoofdklasse met JO19-1.

Naast het vertrek van Emiel hebben ook John Langermans (hoofdtrainer Waspik 2), Jeroen Ossenblok (leider Waspik 1) en Benno van der Voet (keeperstrainer) aangegeven de club aan het einde van het seizoen te zullen verlaten. “In samenspraak met Rob gaan het bestuur en TC op zoek naar een nieuwe technische staf voor het seizoen 2024/’25".