In memoriam: Bart van Hoof (88)

7 januari 2024 19:00

Op zondag 31 december 2023 is op 88-jarige leeftijd Bart van Hoof overleden. Van 1970 tot 2010 was Bart verzorger van onze leden. Naast verzorger was hij een luisterend oor. Bij regelmaat was hij met enkele andere klussers in en om het sportterrein te vinden. Een veld besproeien was vroeger met een buizensysteem geen kleinigheidje. Tot enkele jaren terug was hij nog lid van het klusteam, waardoor de rest van de leden kon genieten van koffie en een hapje. Een lid van onze vereniging die je regelmatig kon vinden als supporter bij ons 1e elftal. Onze gedachten gaan uit naar Bart en zijn familie...

WhatsApp_Image_2024-01-07_at_19.11.14.jpeg