Zaalvoetbaltoernooi op 29 december 2023

19 december 2023 15:45

Ook dit jaar spelen de jeugdleden, na de kerstdagen, een zaalvoetbaltoernooi in Sportcentrum Waspik. Het speelschema is rond en kun je samen met de teamindeling op vrijdag 29 december in de Sporthal raadplegen. Hieronder vind je de aanvangstijden per categorie + de inzet van vrijwilligers. Er hebben zich voldoende vrijwilligers aangemeld, dank daarvoor!

Jos van Boxel Trophy 2023

JO7, JO8, JO9 en JO10
Aanwezig: 08.00 uur
Aanvang: 08.30 uur