Vrijwilligersavond op zaterdag 25 november

21 oktober 2023 12:00

BEDANKT! Het gehele jaar zijn talrijke vrijwilligers in de weer om te zorgen dat onze (jeugd)teams optimaal worden begeleid, het Sportpark fantastisch wordt onderhouden en er tal van activiteiten en evenementen (Waalwijk Cup) worden georganiseerd. Iedereen draagt zijn steentje bij en dat wordt uiteraard zeer gewaardeerd door één ieder die onze club een warm hart toedraagt. Graag willen we alle vrijwilligers uitnodigen voor het vrijwilligersfeest op zaterdag 25 november 2023 om 18.30 uur.

We verzoeken je vriendelijk of je ons kunt laten weten dat je:

• Aan - of afwezig bent (dus graag altijd een reactie)
  • Met of zonder partner komt...

Graag voor 10 november een berichtje naar [email protected]
(De uitnodigingen zijn ook per mail verstuurd, maar we merken dat het bericht in ongewenst binnen komt)