Grote Clubactie: wij doen mee!

19 september 2023 11:00

Dit jaar doen wij mee aan de Grote Clubactie. Als vereniging zetten wij samen de schouders er onder! We hopen op een mooie opbrengst voor het vernieuwen van faciliteiten voor onze jeugdleden. De landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september. Meer dan 5500 verenigingen verkochten tijdens de 50e editie samen ruim 4.2 miljoen loten. Met een opbrengst van bijna 13 miljoen euro verbreekt de Grote Clubactie al haar records.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media.

Koop loten en steun onze vereniging! Je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.

Online verkoop: https://lot.clubactie.nl/lot/vv-waspik/280083

Wij_doen_mee.jpg