Dringend verzoek: kom naar de ALV (!)

2 september 2023 14:45

Noodkreet: dringend meer vrijwilligers nodig! Kom naar de Algemene Ledenvergadering op 8 september! Onze club is volledig afhankelijk van vrijwilligers en we zijn uiteraard buitengewoon tevreden met de vrijwilligers die op dit moment de handen uit de mouwen steken! Echter... zijn er nog steeds een groot aantal taken/werkzaamheden waar al geruime tijd geen invulling aan kan worden gegeven. Dit is echt een groot risico voor de continuïteit van onze vereniging!

Inmiddels hebben we de nog openstaande taken/werkzaamheden in kaart gebracht en deze verdeeld in kleine behapbare brokken, zodat je precies weet hoeveel tijd een taak vergt. We zullen je hier bij de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 8 september om 19.30 uur over informeren. Zo kun je bepalen welke taak jij zou kunnen oppakken. Vele handen maken immers licht werk! We gaan er vanuit dat we samen (leden, ouders, supporters), de klus gaan klaren, zodat we ook de komende jaren weer veel plezier kunnen blijven beleven aan onze vereniging.

1. Opening
  2. Vaststellen notulen ALV 2022 (Edwin)
  3. Bestuursmutaties (Eric/Bas)
  4. Financien (Coen)