Competitie-indeling 4e klasse B • 2023/'24

11 juli 2023 11:00

De indelingen in categorie A voor het seizoen 2023/’24 zijn bekend. Ze zijn hieronder te vinden. Teams hebben voor aanvang van het afgelopen seizoen opnieuw de mogelijkheid gehad om aan te geven of ze horizontaal willen overstappen. Dit betekent dat teams konden overstappen van speeldag met behoud van speelniveau. 28 teams hebben gebruik gemaakt van deze mogelijkheid. Daarnaast was de promotie- en degradatieregeling in het seizoen 2022/’23 anders dan verenigingen voorheen gewend waren. Dit komt doordat de voetbalpiramide met ingang van het seizoen 2024/’25 veranderd wordt.

Een sportieve en spannende competitieopzet staat voor de KNVB voorop bij de indelingen van de competities. Het uitgangspunt is om zo veel als mogelijk tegemoet te komen aan de sportieve wensen van de verenigingen. Bron: KNVB Zuid I

ZONDAG 4e klasse B - ZUID I

1. Be Ready - Hank