In memoriam: Adriaan Kamp (76)

8 maart 2023 15:00

Op dinsdag 07 maart 2023 bereikte ons het droevige bericht dat ons markante erelid, Adriaan Kamp, op 76-jarige leeftijd is overleden. We verliezen een gewaardeerd erelid die enorm gemist gaat worden. Wij wensen de familie en alle nabestaanden heel veel sterkte toe.

• Adriaan Kamp •

U kunt afscheid nemen van Adriaan in het uitvaartcentrum van coöperatie DELA, Groenstraat 14a te Dongen, op dinsdag 14 maart van 18.15 tot 19.15 uur. De afscheidsdienst wordt gehouden op vrijdag 17 maart van 12.00 uur tot 13.30 uur in de aula van crematorium Huis van Brabant, Florijnstraat 60 te Oosterhout. Ook is er de mogelijkheid om de afscheidsdienst online te volgen, via de volgende link: https://media.plechtigheidonline.nl/login/code/33TT-ANTT

Adriaan heeft heel veel voor onze vereniging gedaan en betekend. Hij was in de 70 jaar dat hij lid was onder meer speler van diverse teams, lijnentrekker, consul, terreinbeheerder, sponsor en voetballiefhebber. Adriaan heeft meegebouwd aan alle grotere bouwwerken die we in de laatste jaren gerealiseerd hebben. Dat deed hij allemaal op zijn eigen (-zinnige) wijze, met veel liefde voor de club.

De laatste jaren sukkelde Adriaan behoorlijk met zijn gezondheid. Ondanks alle ongemakken bleef hij tot op het allerlaatste moment actief bij de klusploeg. Een aantal weken geleden werd Adriaan in het ziekenhuis opgenomen. De afgelopen week ging zijn gezondheid plots hard achteruit. We zijn er stil van...

Adriaan.jpg