GEZOCHT: wedstrijdsecretaris jeugd

14 februari 2022 12:00

Voetbalvereniging Waspik is op zoek naar een wedstrijdsecretaris jeugd. De taken dienen vanaf het seizoen 2022-2023 zelfstandig ingevuld te worden. De wedstrijdsecretaris houdt zich bezig met de voorbereidingen van de wedstrijden van de jeugd op de zaterdagen. De werkzaamheden bestaan uit de volgende onderdelen.

• Het ophalen van de wedstrijdgegevens uit Sportlink.
  • Het indelen van de wedstrijden op de verschillende velden.
  • Het indelen van de kleedkamers voor de verschillende teams.
  • Het zoeken van scheidsrechters voor de wedstrijden (vanaf O13).
  • Het plannen van de bezetting van de bestuurskamer op de zaterdagen.
  • Het doorsturen van het wedstrijdprogramma naar de trainers, scheidsrechters, onderhoudsploeg, kantine en bestuurskamerleden.

Bovengenoemde werkzaamheden kunnen veelal vanuit huis geregeld worden. Alleen dient de wedstrijdsecretaris ook af en toe op zaterdag aanwezig te zijn. Dat kan ook een dagdeel zijn. Voor meer inlichtingen bent u welkom in de bestuurskamer of mail naar: [email protected]. Ik neem dat contact met u op.

Laat de toekomst van de jeugdafdeling aub niet in de steek!