Waspik morst ook punten op eigen veld

Molenschot 1 (zon)

1 oktober 2023 14:30

B. Littel

De eerste thuiswedstrijd van het seizoen 2023/2024 heeft geresulteerd in het tweede gelijkspel van het seizoen. Thuis tegen v.v. Molenschot scoorde Waspik ditmaal zelf een late gelijkmaker: 3-3.

Een wedstrijd waarin Waspik het meeste balbezit had en op zoek ging naar de openingstreffer kwamen de bezoekers vroeg op voorsprong nadat een bal voor de voeten viel en diagonaal werd binnen geschoven. Nog voor rust boog Waspik de achterstand om in een voorsprong. Rowen Kanters vond tweemaal de verre hoek met een diagonale schuiver.

Na rust vergat Waspik de 3-1 te scoren en kwam Molenschot weer op voorsprong. Een penalty en een wonderschone vrije trap leverden een 2-3 voorsprong op. Met name in de slotfase creëerde Waspik meer dan voldoende mogelijkheden om de gelijkmaker te scoren. Die kwam uiteindelijk via Wil Vervoort vanaf de stip. Met twee punten uit twee wedstrijden kent Waspik geen daverende start van de competitie. Aanstaande zondag gaat Waspik in Breda op bezoek bij TVC.

Opstelling Waspik: Reinoud Zijlmans; Sam Heefer (60' Niek Pijnenburg) - Jordi de Hond - Wil Vervoort - Jes Zijlmans; Tristan Krijnen (45' Wayne Hubeek) - Tom van Ool - Tijmen Smits - Rowen Kanters; Lesley Verschuren - Guido van den Hoven (60' Thomas Ligtvoet)