Tien treffers in Breda, Waspik maakt er acht

Kwakkelhutstraat 102
4814KR
BREDA

Zondag 8 oktober, op bezoek bij TVC Breda wist Waspik de eerste driepunter van het seizoen binnen te halen. Na twee gelijke spelen boekten de blauw-witten een 2-8 overwinning.

Al vroeg in de wedstrijd kwam Waspik op 0-1. Een strakke lage voorzet van Tristan Krijnen belandde in de voeten van Rowen Kanters, die de bal uit de draai tegen de touwen schoot. Het bleek de opmaat voor een ruime overwinning. Via een vrije trap van Wil Vervoort en een individuele actie van Lesley Verschuren stond het bij rust 0-3.

Na een kwartier spelen in de tweede helft vielen de doelpunten nog als rijpe appels. Vervoort (penalty), tweemaal Kanters, een eigen doelpunt en nogmaals Vervoort lieten de score oplopen. Ook TVC scoorde nog tweemaal. Een van richting veranderde vrije trap en een penalty zorgden voor een 2-8 eindstand. Aanstaande zondag speelt Waspik een thuiswedstrijd tegen v.v. Dubbeldam. Aansluitend volgt het jaarlijkse Oktoberfest.

Opstelling Waspik: Reinoud Zijlmans; Sam Heefer (60' Niek Pijnenburg) - Jordi de Hond - Wayne Hubeek - Jes Zijlmans; Tristan Krijnen - Wil Vervoort - Tijmen Smits - Rowen Kanters; Lesley Verschuren - Thomas Ligtvoet (60' Tom van Ool)