Zorgeloze middag in Molenschot, 1-6

5124NM
MOLENSCHOT
tel. 0161-412082

Zondag 25 februari heeft Waspik op bezoek bij v.v. Molenschot een ruime 1-6 overwinning geboekt.

Al vroeg in de wedstrijd kwam Waspik op een 0-1 voorsprong. Vanaf randje zestien meter vond Lesley Verschuren met een laag schot de korte hoek. Molenschot kwam tien minuten later op gelijke hoogte nadat de bal uit de kluts richting de achterlijn ging en laag werd voorgetrokken. Bij de tweede paal was het eenvoudig binnen tikken voor de gelijkmaker. Waspik probeerde voetballend kansen te creëren en dit verliep niet altijd vlekkeloos. Mogelijkheden kwamen er wel. Met dertig minuten op de klok kwam Waspik opnieuw op voorsprong. Rowen Kanters werkte fantastisch af na een dubbele één-twee.

In de tweede helft liep Waspik snel uit naar een comfortabele voorsprong. Allereerst viel een corner van Verschuren binnen bij de tweede paal. In slechts enkele minuten verschaften Tijmen Smits, Kanters en opnieuw Verschuren Waspik meer marge. Hiermee was de wedstrijd gespeeld en met nog een klein half uur te spelen vielen er weinig bijzonderheden meer te noteren. Aanstaande zondag komt TVC Breda op bezoek op Sportpark Elzenhage.

Opstelling Waspik: Reinoud Zijlmans; Sam Heefer - Jordi de Hond (72' Stan Verhees) - Wil Vervoort - Jes Zijlmans; Tristan Krijnen - Tom van Ool (65' Luuk Molenschot) - Lesley Verschuren - Tijmen Smits (70' Niek Pijnenburg); Guido van den Hoven - Rowen Kanters