Waspik vindt nieuwe hoofdtrainer 2021/’22

7 januari 2021 16:00

Emiel Heefer (45) is per ingang van volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van v.v. Waspik. Heefer wordt op Elzenhage de opvolger van Eugene van der Heijden, die bezig is aan zijn laatste maanden als clubtrainer van Waspik. Op dit moment heeft Heefer S.C. ’t Zand JO19-1 (3e divisie) onder zijn hoede.

Emiel Heefer, docent Funderend Beroeps Onderwijs aan het Koning Willem 1 College is voor velen in de regio geen onbekende naam. In de laatste 10 jaar was hij eindverantwoordelijke bij Baardwijk, Veerse Boys, Gilze en T.S.V. NOAD. Het bestuur is verheugd met de aanstelling en wenst Emiel veel succes bij de club.