BELANGRIJK: laat je horen op maandag 17 oktober

10 oktober 2022 18:45

Graag jullie aandacht voor een belangrijk bericht vanuit het bestuur: Voetbalvereniging Waspik staat aan de vooravond van belangrijke besluiten. Die besluiten zijn nodig om de vereniging (jouw vereniging) toekomstbestendig te maken. Ongekende energieprijzen, verduurzaming en de verschuiving van zondag- naar zaterdagvoetbal zijn o.a. onderwerpen waar we mee te maken hebben. Wat voor vereniging willen we zijn? En wat zijn belangrijke waarden voor ons? Moet er bijvoorbeeld een kunstgrasveld komen?

Als bestuur kan en willen we geen besluiten nemen zonder te weten hoe onze leden over de toekomst van de vereniging denken. Meld je daarom aan voor de meedenkavond op maandag 17 oktober 2022! Aanmelden kan via deze link: https://forms.office.com/r/dPptRj6v2VTijden: 19.30 uur - 21.00 uur
Locatie: kantine v.v. Waspik
Aanmeldingen op dit moment: 24

Mocht je die avond niet kunnen, maar heb je wel ideeën over de toekomst van v.v. Waspik? Top! We nodigen je uit deze te sturen naar [email protected]