Doe mee met Rabo ClubSupport

5 oktober 2021 15:15

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterken wij, de Rabobank, clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs we dat steuntje in de rug geven. Word ook lid en stem mee!

Jij beslist mee!
Als lid bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Dit jaar is het alleen mogelijk om te stemmen via de app of als je ingelogd bent op de website van Rabobank. Hiervoor is geen stemcode nodig. Stemmen kan van 4 t/m 25 oktober 2021.

V.V. Waspik & V.C. Atak’55
Evenals de afgelopen jaren, gaan we wederom de intensieve en succesvolle samenwerking aan met V.C. Atak’55, om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen.

Hoe kan ik stemmen op mijn favoriete club?
Vanaf 4 oktober kun je stemmen via de Rabo App. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! We ontvangen je stem graag voor 25 oktober.