PLUS: help jouw club en spaar!

1 september 2021 14:45

Als meest verantwoorde supermarkt staan we klaar voor onze buurt. Daarom kunnen klanten vanaf zondag 5 september gaan sparen voor clubs en verenigingen in hun buurt. Met deze spaaractie gaan we duizenden clubs en verenigingen een (financieel) steuntje in de rug geven. Doe mee en spaar je club gezond!

Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen* en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren en vervolgens bepaal je zelf aan welke club of vereniging je de sponsorpunt(en) schenkt. Van voetbalclub tot breiclub, jij mag het zeggen. Hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro's dat oplevert voor de kas van jouw club!

Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR code met je mobiele telefoon telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten. Uiteraard is digitaal sponsorpunten sparen ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de PLUS app. En wanneer je digitaal spaart met de PLUS app, ontvang je gelijk één sponsorpunt gratis! NB: je kunt jouw PLUS vouchers ook deponeren in de kantine van v.v. Waspik! Alvast bedankt.

Maak wekelijks kans op één van de drie PLUS cadeaukaarten t.w.v. 75 euro! Activeer vanaf zondag 5 september jouw sponsorpunt(en) op de actiesite en word clubsponsor van de week.

De PLUS ondernemers in de Gemeente Waalwijk stelt in totaal €35.000,- beschikbaar voor alle deelnemende clubs!
  • Plus Picokrie - Kerkstraat 27 - Waspik
  • Plus Frans Andriessen - Raadhuisplein 29d - Sprang Capelle
  • Plus Stephan van Engelen - Reigerbosweg 2 - Waalwijk

* Van de actie zijn uitgezonderd: geneesmiddelen, alcohol, tabak, zuigelingenvoeding, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, toegangstickets, loten, beltegoed, statiegeld en emballage en eventuele overige niet wettelijke toegestane artikelen.