Een nieuw voetbalseizoen is geopend

Be Ready 1 (zon)

Mannen KNVB beker Amateurs poulefase Groep 3 37

19 september 2021 14:30

K.C.T. Fonken

Sportpark De Schiethoek
Kurenpolderweg 15
4273LA
HANK

Een nieuw voetbalseizoen is geopend. Na twee afgebroken seizoenen begon een verjongde selectie met een vernieuwde technische staf begin augustus aan de voorbereiding op seizoen 2021/2022.

Emiel Heefer volgde Eugene van der Heijden op als hoofdtrainer van Waspik 1. Nieuw voor de selectie is de luxe van een assistent: Rob IJpelaar, met een lang verleden als zowel speler als jeugdtrainer bij de blauw-witten, trad aan als assistent van de hoofdcoach. Jeroen Ossenblok blijft aan als leider en Hans van der Geld is ook dit seizoen in dienst als trainer van Waspik 2. Vanuit JO19 kwam dit seizoen een groot aantal aan gemotiveerde, talentvolle jongens over. Een grote selectie voor uiteindelijk twee elftallen was het gevolg en een aantal oud gedienden is gestopt of lager gaan spelen.

Qua voorbereiding kende Waspik wisselende resultaten. De oefenwedstrijden tegen v.v. Riel, Kloetinge en GSBW gingen (ruim) verloren en alle bekerwedstrijden werden omgezet in overwinningen: OVV '67 1-4 (2x Guido van den Hoven, 2x Diego van Overdijk), RFC 4-2 (Tijmen Smits, Lesley Verschuren, Lucas Ligtvoet, Rowen Kanters) en de laatste poulewedstrijd tegen het Be-Ready van oud-trainer Eugene van der Heijden eindigde in 3-5 (Luuk Molenschot, 2x Lesley Verschuren, Rowen Kanters, Lucas Ligtvoet). Tussendoor speelde Waspik met een zesde plaats een anonieme Waalwijk Cup.

A.s. zondag 26 september start de competitie. Waspik 1 gaat op bezoek in Oisterwijk en treedt om 14:30 uur aan tegen v.v. Trinitas.

OVV '67 - Waspik:
Sander Picokrie; Jordi de Hond (65' Jop Sprangers) - Wayne Hubeek - Sjoerd de Wit - Jes Zijlmans; Tijmen Smits - Jurre van Densen (55' Tristan Krijnen) - Lucas Ligtvoet - Rowen Kanters; Diego van Overdijk - Guido van den Hoven (70' Jelle Rombouts)

Waspik - RFC:
Tycho Theuns; Jop Sprangers (70' Jordi de Hond)- Wayne Hubeek - Falk van Sluisveld - Jes Zijlmans; Wil Vervoort - Daan van Dongen (75' Luuk Molenschot) - Tijmen Smits; Lucas Ligtvoet - Lesley Verschuren - Rowen Kanters (78' Guus van Beurden)

Be-Ready - Waspik:
Reinoud Zijlmans; Jordi de Hond - Wayne Hubeek - Falk van Sluisveld (45' Jelle Rombouts) - Jes Zijlmans; Wil Vervoort (60' Tijmen Smits) - Daan van Dongen (70' Tom van Ool) - Lesley Verschuren; Luuk Molenschot (45' Lucas Ligtvoet) - Coen Roksnoer (60' Guido van den Hoven) - Rowen Kanters