Duur verlies in Teteringen

Donkerstraat 34
4847EJ
TETERINGEN

Zondag 16 april kon Waspik goede zaken doen op bezoek bij DIA. Dit liet het na en ging met 3-1 onderuit in Teteringen.

In het eerste deel van de eerste helft zag het er goed uit voor de bezoekers. Meerdere kansen leidden nog niet tot de voorsprong maar een corner van Lesley Verschuren draaide in één keer binnen en zorgde voor de 0-1. Daarna draaide de wedstrijd om en was het DIA wat de klok sloeg. Met drie doelpunten zorgde het voor een 3-1 ruststand. Een scrimmage na een vrije trap, een schot van randje zestien en een intikker na een strakke lage voorzet waren een voorschot op de overwinning.

In de tweede helft gaven de blauw-witten zich nog niet gewonnen en speelde de wedstrijd zich voornamelijk op de helft van DIA af. De aansluitingstreffer werd echter niet gevonden. Nadat ook een penalty gestopt werd en de lat werd geraakt bij een schot van dichtbij was het dure verlies een feit. Waspik heeft nog vier wedstrijden te gaan en gaat zondag 30 april op bezoek bij koploper Bavel.

Reinoud Zijlmans; Jordi de Hond - Jelle Rombouts - Niek Pijnenburg (46' Sam Heefer) - Jes Zijlmans (80' Tristan Krijnen) - Tijmen Smits - Tom van Ool  - Lesley Verschuren; Luuk Molenschot - Guido van den Hoven - Rowen Kanters