Zeperd voor Waspik in Dordrecht

Reeweg Oost 265
3312LK
DORDRECHT

Na twee overwinningen heeft Waspik op bezoek bij RCD het eerste verlies van het seizoen geleden. Na een slechte eerste helft eindigde de wedstrijd in 3-2.

In een slordige eerste helft wist de zwart-witte thuisploeg al na een half uur een 3-0 voorsprong te creëren. Via een penalty, een scherpe voorzet bij de tweede paal en het omspelen van doelman Reinoud Zijlmans sloeg het driemaal toe. Een rode kaart, met tweemaal geel voor praten binnen een minuut, bracht Waspik terug in de wedstrijd.

Na rust ging het op jacht naar de aansluitingstreffer. Op een uur spelen viel deze door middel van een benutte rebound van Guido van den Hoven. Toen Tristan Krijnen met een diagonaal schot de 3-2 binnenschoot stonden er nog twintig minuten op de klok. Dichterbij dan een schot op de lat van Lesley Verschuren kwamen de blauw-witten niet en daardoor schrijft Racing Club Dordrecht drie punten bij.

Met dit verlies is Waspik haar ongeslagen status kwijt. Aanstaande zondag komt Be Ready op bezoek op Sportpark Elzenhage.

Opstelling: Reinoud Zijlmans; Jordi de Hond (40' Tristan Krijnen) - Jelle Rombouts - Wayne Hubeek - Jes Zijlmans (80' Sam Heefer); Wil Vervoort (45' Tijmen Smits) - Tom van Ool - Lesley Verschuren - Rowen Kanters; Luuk Molenschot - Guido van den Hoven