Opnieuw geen driepunter voor Waspik

SV Reeshof 1 (zon)

5 februari 2023 14:30

M.T.A.J. van Mierlo

Zondag 5 februari, de eerste thuiswedstrijd van 2023. Op Elzenhage eindigde de ontmoeting met Reeshof zoals deze begon: 0-0.

Al vroeg in de wedstrijd kregen de bezoekers een uitgelezen mogelijkheid om de score te openen, een lage voorzet werd bij de tweede paal over het Waspikse doel geschoten. In het vervolg stichtte Reeshof het meeste gevaar en kwam Waspik slechts spaarzaam tot speldenprikjes. Vele corners leidden niet tot de 0-1 en dus gingen beide ploegen met een brilstand aan de thee.

In de tweede helft ging het niveau van de wedstrijd niet bepaald omhoog. Tenzij je omhoog letterlijk neemt, dat ging het soms wel. In het laatste deel van de wedstrijd kwam Waspik met tien man te staan nadat Jordi de Hond kon inrukken na een vermeende slaande beweging. Grote kansen vielen er echter niet meer te noteren en daarmee eindigde het duel in 0-0. Met vier gelijke spelen in de laatste zes duels gedraagt Waspik zich de laatste maanden als het NEC van de Derde Klasse 3B. Het vindt zich inmiddels terug in de gevarenzone van deze divisie en gaat aanstaande zondag op bezoek bij Madese Boys.

Opstelling: Reinoud Zijlmans; Jordi de Hond - Jelle Rombouts - Wayne Hubeek - Sam Heefer; Wil Vervoort - Tom van Ool - Tijmen Smits - Jes Zijlmans; Luuk Molenschot (85' Tommy Jagi) - Lesley Verschuren